top of page
  • 作家相片軟餐俠

【GIES報道】軟餐便利店昨日於會展開張大吉!



登登登登✨籌備多時的【軟餐便利店Softmeal Mart】昨日於灣仔會展正式開張大吉🎊便利店分別展出多款特色軟餐菜式系列,包括兩餸飯🍛、中西式的家常小菜🍲、港式點心🥟,節慶食品🥘、甚至乎杯麵🍝軟餐等等,簡直是包羅萬有,任君選擇🤩,包你睇到lam lam脷😋!



另外,今年我們更特別聯乘雀巢健康科學利用「雀巢快凝寶®營養布丁」製作多款的營養軟餐甜品,包括Tiramisu 營養軟蛋糕🍰、木糠營養布丁🍮以及薑汁甘薯湯圓🍠,喜愛食甜品🧁的朋友仔們千祈唔好錯過喇!現場睇完有興趣自己製作🥣營養軟餐甜品的話,記住到軟餐俠Facebook comment box 留言「我要食譜」!即使有咀嚼及吞嚥困難的朋友仔們也可在家即學、即整、即食甜品軟餐、夠嗮滋味又有營養!



-----------------------------------------------------------------------------------

🎈樂齡科技博覽暨高峰會2022 🎈

日期及時間:上午11時至下午6時(11月2日)

上午10時至下午6時(11月3日至5日)

地點:灣仔香港會議展覽中心展覽廳 1A-C

展區:A524

門票:免費入場


🛎️注意:在購買或使用任何軟餐、吞嚥輔助及營養食品前,應先詢問專業醫護人士作全面評估,包括言語治療師、營養師、醫生等人士查詢有關營養或食物軟硬度相關的資料詳情


bottom of page